Trendyol CEO’su Erdem İnan, İş Ortağı Ekosistemini Anlattı
Trendyol Grubu CEO’su Erdem İnan, iş ortaklarıyla birlikte oluşturduğu ekosistemin gücüne vurgu yaptı. Yaptığı konuşmada, yüz binlerce satıcının tek tıkla dünyanın birçok noktasına ulaşabildiği büyük bir ekosistemi birlikte inşa ettiklerini belirtti. Trendyol’un hikayesinin artık 40 milyondan fazla müşteriye, 250 binden fazla iş ortağına ve onlarca ülkeye ulaştığını ifade etti ve birlikte büyüdüklerini vurguladı.
15 Ülkede Eş Zamanlı Kampanyalar
Trendyol, bu yıl Kasım kampanyalarını Türkiye ile birlikte 15 ülkede eş zamanlı olarak hayata geçirecek. 20 milyonu yurt dışından olmak üzere toplam 130 milyon ürünü müşterilerle buluşturmayı hedefliyor. Ayrıca, iş ortaklarına çeşitli destekler sunarak satıcı ekosistemini güçlendirmeye devam edecek.
Türkiye’nin E-ihracat Başarısı
E-ihracatın Trendyol’un stratejisindeki önemine değinen İnan, Türkiye’nin markalarını ve üreticilerini dünyaya tanıtmak için çaba harcadıklarını belirtti. Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) ile gerçekleştirdikleri stratejik iş birliği anlaşmasıyla “Made in Türkiye” imzalı ürünlerin küresel pazarlardaki temsilini güçlendirmek için önemli bir adım attıklarını söyledi.
Yapay Zeka Destekli Satıcı Çözümleri
İnan, Trendyol’un satıcılarına sunduğu yapay zeka destekli çözümlerden de bahsetti. Yerli yapay zeka modelleri sayesinde ürün bilgilerini farklı dillere otomatik olarak çevirebildiklerini ve kampanyaları kültürel duyarlılıklara göre tasarlayabildiklerini açıkladı. Ayrıca, yeni yapay zeka ürünleriyle satıcıların verilerini analiz ederek önerilerde bulunduklarını ve dijitalleşme süreçlerini hızlandırdıklarını belirtti.